Privat / Erhverv

Har du spørgsmål?

Find svaret her

Er du ny kunde hos Strømlinet?

Kan jeg blive kunde hos Strømlinet, og hvordan bliver jeg tilmeldt?
Alle kan blive kunde hos Strømlinet – vi leverer i hele Danmark, uanset om du bor i egen bolig, andel eller til leje. Du skal blot trykke på tilmeld og udfylde formularen. Det tager kun et øjeblik, og så klarer vi resten for dig.

Skal jeg have installeret ny el-måler, og hvad koster det at skifte selskab?
Nej, der sker ingen fysiske ændringer i forbindelse med dit skift til Strømlinet, og du har strøm under hele forløbet. Det er ganske gratis at blive kunde hos Strømlinet – vi har intet oprettelsesgebyr.

Hvor hurtigt kan jeg få strøm fra jer?
Det tager typisk et par uger at skifte el-leverandør. Når du tilmelder dig Strømlinet, vil du først modtage en kvittering på din tilmeldelse pr. mail. Når skiftet er gået igennem, vil du modtage en bekræftelse med en startdato for levering.

Kan Strømlinet håndtere kunder med solceller?
Ja, det kan vi. Har du solceller og gerne vil vide mere, så er du velkommen til at ringe til os.

Eksisterende kunde hos Strømlinet

Hvor kan jeg følge mit forbrug?
På Min side kan du løbende følge med i, hvordan dit forbrug udvikler sig. Hvis du ønsker at følge dit forbrug time for time kræver dette dog en fjernaflæst el-måler. Vi arbejder løbende på at forbedre ‘Min side’, så du fremadrettet vil kunne finde alle relevante oplysninger her.

Hvor lang tid er jeg bundet hos jer?
Hos Strømlinet er vi stolte af vores produkt, og du kan kvit og frit skifte til et andet selskab, hvis du mod forventning skulle ønske dette. Skal du flytte, tager du automatisk dit abonnement med til din nye adresse. Husk at give os besked, så vi kan sørge for, at der er strøm i stikkontakten når I flytter ind.

Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?
Du kan tilmelde dig betalingsservice, når du betaler din næste regning via din netbank. Alternativt kan du ringe til os på 88 44 44 06 – så kan vi tilmelde dig.

Kan jeg tilmelde mit sommerhus?
Alle kan få el fra Strømlinet – også i sommerhuset. Hvis du ønsker at få regningen sendt til din private adresse, så kontakt kundeservice på info@stromlinet.dk eller ring på 88 44 44 06.

Ønsker du at blive ringet op?

Er du i tvivl om hvordan du tilmelder dig, eller har du andre spørgsmål? Så udfyld skemaet ved siden af med dit navn og adresse og vi vil hurtigst muligt kontakte dig.

 
Bliv ringet op

Få strømlinet din el-regning

Tilmeld dig Strømlinet

Tusind tak for din tilmelding.

Du vil inden for 1-2 hverdage modtage en bekræftelse på mail.
Ligger du inde med spørgsmål? Så er du altid mere end velkommen til at sende os en mail på cz@stromlinet.dk eller give os et kald på tlf. 88 44 44 06 alle hverdage mellem 09.00-18.00.

Fortryd