Opsigelse af ladeboks- og/eller serviceaftale

Hvis du ønsker at opsige din ladeboks hos Strømlinet, skal du udfylde formularen nedenfor.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så er du meget velkommen til at kontakte kundeservice, så hjælper de dig med at udfylde formularen. De hjælper også meget gerne, hvis du ønsker at flytte din ladeboks til en ny adresse.

Hvem må tage din boks ned?

Strømlinet vil gerne være behjælpelig med nedtagning af din boks af en autoriseret elektriker. Dette koster et engangsbeløb på 1800 kr.

Hvis du selv ønsker at nedtage boksen, så skal du være opmærksom på at dette skal udføres af en autoriseret elektriker og du er selv ansvarlig for afregningen for dette.

Vigtig information

Opsigelse af leje

Strømlinet sender dig en returlabel / QR kode, så du kan indlevere ladeboksen i nærmeste GLS Pakkeshop.

Du har 21 dage efter opsigelsesdato til at returnere boksen.

Hvis du har udstående i din Monta Wallet, så sørg for at få refundere disse penge til din konto – Strømlinet gør det ikke for dig.

Din monta profil vil forblive din men dit team vil blive lukket ned.

OBS: Du har også mulighed for at købe din boks fri - hvis dette ønskes skal du blot kontakte kundeservice på 88 44 44 06.

Opsigelse af serviceaftale
  • Har du set, vores nye serviceaftaler? Se dem her
  • Strømlinet overdrager ejerskabet af boksen til dig.
  • Din refusion frafalder.
  • Hvis du har udstående i din Monta Wallet, så sørg for at få refundere disse penge til din konto – Strømlinet gør det ikke for dig.
  • Strømlinet overfører ladestander til dit personlige team, samt giver adgang i evt. mærkets portal.
Hvis du skal flytte din boks

Skal du flytte til en ny adresse, så kan vi hjælpe med at flytte din ladeboks med.

Du vælger selv, om vi skal stå for både nedtagning og installation, eller om du selv vil sørge for at få boksen taget ned forsvarligt og blot bestille en installation til den nye adresse.

Udfyld formularen

Bemærk: Denne formular kan kun benyttes til at opsige din ladeboks og/eller din serviceaftale.

Efter bindingsperioden kan du opsige din ladeløsning/abonnement med løbende måned + en måned.
Har du spørgsmål, bedes du kontakte kundeservice på 88 44 44 06.

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, hører vi meget gerne fra dig.

Vi sætter stor pris på dialogen med vores kunder og gør vores bedste for at give dig en god og tryg oplevelse.

Du kan altid kontakte os på tlf.: 88 44 44 06, så hjælper vi dig videre.

Rådgiver med headset, klar til at hjælpe kunder

Ring til os

Vi står klar til at hjælpe dig og til at svare på dine spørgsmål vedrørende el, ladeløsninger mm.

Mandag – torsdag: 09:00 – 15:30
Fredag: 09:00 – 15:00

Bliv ringet op

Vi står klar til at hjælpe dig og til at svare på dine spørgsmål vedrørende el, ladeløsninger mm.

Mit samtykke gælder markedsføring fra Strømlinet A/S via e-mail, sms og telefon.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og læse mere om behandlingen af dine personoplysninger i vores persondatapolitik på strømlinet.dk/persondatapolitik.