Flytning af el-aftale

Når du melder flytning sikrer vi, at der er en el-aftale på din nye adresse – og at du ikke fortsætter med at betale for forbruget på din gamle adresse.

Når du flytter ud skal du melde flytning senest 10 arbejdsdage før din flytning.

Når du flytter ind skal du melde flytning 5 arbejdsdage før din indflytning.

Vil du gerne opsige din elaftale ?

Ønsker du at opsige din elaftale, skal du ringe ind på
88 44 44 06.

Herefter sender vi dig en bekræftelsesmail på opsigelsen af din elaftale. 

Åbningstider for kundeservice
Mandag-torsdag: 09:00-15:30
Fredag: 09:00-15:00

Du udfylder en formular med din gamle adresse, samt din nye. Formularen kan findes her.

Så snart du har udfyldt og sendt formularen, så modtager du en kvittering på mail, og vi modtager dine indtastede oplysninger.

Når du flytter ind på din nye adresse, har vi sørget for, at du har en el-aftale.

FAQ.

 
Spørgsmål A

Lorem ipsum dolor sit amet

Spørgsmål B

Lorem ipsum dolor sit amet

Spørgsmål C

Lorem ipsum dolor sit amet

Flytning af el-aftale

Dine oplysninger

Fraflytningsadresse

Tilflytningsadresse

Har du behov for naturgas på den nye adresse?

Ring til os

Vi står klar til at hjælpe dig og til at svare på dine spørgsmål vedrørende el, ladeløsninger mm.

Mandag – torsdag: 09:00 – 15:30
Fredag: 09:00 – 15:00

Bliv ringet op

Vi står klar til at hjælpe dig og til at svare på dine spørgsmål vedrørende el, ladeløsninger mm.

Mit samtykke gælder markedsføring fra Strømlinet A/S via e-mail, sms og telefon.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og læse mere om behandlingen af dine personoplysninger i vores persondatapolitik på strømlinet.dk/persondatapolitik.