Henvis en ven

 
Vi sætter pris på venskaber. Bogstavlig talt. Vores henvisningsprogram belønner barry medlemmer hver gang de henviser en ven til et smart og 100% digitalt strømforbrug.

Få 200 kr. og giv 200 kr.

 
Du får 200 kr. til gratis strøm direkte ind på din strøm-konto for hver ven, der skifter el-leverandør til Strømlinet med din personlige henvisningskode. Samtidig får din ven også 200 kr til gratis strøm ind på sin strøm-konto med det samme – det er et win-win!

Sådan kommer du i gang.

 

Du kan invitere venner, så snart du har skiftet el-leverandør til Strømlinet.

Hent appen og skift til Strømlinet, eller hvis du allerede er medlem, skal du logge ind i appen og klikke på hjerteikonet i menuen, vælge “Del din kode”, og sende din personlige henvisningskode til din ven.

Der er ingen begrænsning for hvor mange af dine venner du kan henvise, så længe de er helt nye Strømlinet-medlemmer.

Det tager cirka 3 uger, før en switch går igennem. Du kan holde styr på, hvem du har henvist (og de penge, du har tjent) i din Strømlinet-app.

Læs, hvad vores kunder skriver.

 

Ofte stillede spørgsmål.

 

Du kan altid finde dine regninger på Min side under ’regninger’.

Vi oplever desværre enkelte gange, at Strømlinets fakturaer ender i dit mailprograms spam-filter. Så mener du ikke du har fået en regning anbefaler vi du kigger i dit spam-filter og gør Strømlinet til en ’sikker afsender’.

Du kan også altid finde dine regninger på Min side under ’regninger’.

Du kan se dit forbrug helt ned på timebasis på Min side under ’forbrug’.

Du kan tilgå Min side via Strømlinets hjemmeside eller via dette link: https://mitstrømlinet.strømlinet.dk

Du logger ind med dit kundenummer og adgangskode. Har du ikke dette, eller er det første gang du logger ind, kan du trykke på ’Få hjælp’ eller ’Glemt adgangskode’. Her indtaster du den e-mail du modtager dine fakturere på, hvorefter dit kundenummer og adgangskode bliver fremsendt.

Strømlinet afregner og fakturerer dit forbrug efter du har brugt strømmen – og derfor fakturerer vi dig et acontobeløb, som dækker indkøbet af din strøm, inden vi leverer den til dig. Din aconto betaling bliver efterfølgende krediteret.

Acontobeløbet beregnes ud fra dit historiske forbrug, og vi bestræber os på at aconto afregne så præcist som muligt.

Når du tilmelder dig som kunde hos Strømlinet, får dit gamle el-selskab besked om skiftet 2-3 hverdage før selve skiftet det sker. Det kan derfor ske, at du få en regning fra dit gamle selskab for en periode, som overlapper din start hos Strømlinet. Den opkrævning bliver naturligvis modregnet i slutopgørelsen fra dit tidligere el-selskab.

Betalte du bagudrettet hos dit gamle selskab, skal du fortsætte med det, indtil du har betalt leveringsperioden færdig. Du kan derfor opleve at betale til både Strømlinet og dit gamle selskab, men du betaler selvfølgelig aldrig for den samme periode til begge selskaber.

Evida er det nationale gasdistributionsselskab. Det er vores opgave at designe, drive og vedligeholde gasdistributionsnettet i hele landet som en del af Danmarks kritiske infrastruktur.

Alle afgifter og tariffer vedr. gasleverancerne og gasmålere opkræves fra Evida. Strømlinet afregner kun dit faktiske gas-forbrug.

Skal du flytte kan du melde flytning til os på info@strømlinet.dk eller ringe til vores Kundeservice på +45 88 44 44 06. Så sikrer vi, at der er en el-aftale på din nye adresse – og at du ikke fortsætter med at betale for forbruget på din gamle adresse.

Når du flytter ud skal du melde flytning senest 10 arbejdsdage før din flytning.

Når du flytter ind skal du melde flytning 5 arbejdsdage før din indflytning.

Skift nu - og hent app'en senere.

 

Vil du hellere skifte til Strømlinet online?

No biggy, kom i gang her, og hent appen senere. Husk, der er ingen binding, så hvis du bliver træt af os, kan du altid skifte igen.